Garantie
Kapotte en/ of beschadigde producten
Wij leveren alle producten compleet met de officiële verpakking, eventueel instructieboekje en garantiebewijs (tenzij duidelijk anders vermeld).
In het geval dat u toch nog een product heeft ontvangen dat niet functioneert vragen wij u vriendelijk om eerst de batterij te controleren voordat u het product als kapot of beschadigd beschouwd. Wij controleren alle batterijen van de horloges bij aankomst in ons magazijn. Gezien een groot gedeelte van de horloges die wij verkopen voorraadhorloges zijn weten wij niet wat de staat is van de batterij. Stel dat deze leeg loopt terwijl deze in ons magazijn ligt of gedurende de verzending naar u dan kunnen wij hier helaas weinig aan doen. De eventuele kosten voor het vervangen van de batterij vallen niet onder onze rekening.
Uitzondering: Wanneer u gebruik maakt van de Data Feed Advanced Dropshipping dan controleren wij wel de batterij voor het versturen. Daarnaast kunnen wij tegen betaling de batterij ook controleren voordat de horloges worden verstuurd naar u. De reden voor dit beleid is dat wij een groothandel zijn, onze marges zijn erg klein en onze verkoopprijzen moeten zeer competitief zijn. Wij leveren alleen aan professionele partijen die bovendien vaak ook zelf een batterij kunnen vervangen mocht dit nodig zijn.
Mocht het toch gebeuren dat u een product ontvangt dat niet functioneert of beschadigd is, neem dan zsm contact op met één van onze medewerkers. U kunt de producten tot 5 werkdagen na ontvangst terugsturen naar ons magazijn. Helaas kunnen wij na deze 5 dagen geen kapotte en/of beschadigde producten meer in ontvangst nemen.
Alle producten die wij leveren voldoen aan de kwaliteitseisen van de Europese Unie (EU).
Garantie van de producten:
Alle verkochte producten van B2B Horloges & Sieraden zijn producten van de beste merken en worden geleverd met de officiële garanties (tenzij duidelijk anders vermeld). Volgens de wet leveren wij garantie voor een periode van 12 maanden. De garantie moet worden geleverd door de producent (wanneer het binnen Europa is geproduceerd) of door de importeur (wanneer het product buiten Europa wordt geproduceerd).
Uw klant of uzelf kunnen direct contact opnemen met deze garantieverlener van het merk. De adressen van de klantenservice staan in de meeste gevallen vermeld op de garantie zelf of in het instructieboekje. Wanneer een product in behandeling is bij de garantieverlener kan dit een aantal weken op zich laten wachten voordat het product wordt gerepareerd. Ook kunt u ervoor kiezen om het product aan ons magazijn te retourneren en vragen wij voor u de garantie aan. In geval van problemen zijn wij altijd bereid u te helpen maar in geen geval kan B2B horloges & sieraden worden aangezien als originele klantenservice van het desbetreffende merk.
Garantie geldt voor eventuele fabricagefouten in het uurwerk van de horloges. De batterij, horlogeband, kast, kroon of glas vallen niet onder de garantie. Ook schade door verkeerd gebruik zoals het stoten of laten vallen van het horloge vallen niet onder de garantie.
Voor meer informatie of vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het emailadres: info@b2bhorloges.nl of telefoonnummer: 058- 2011992