AANPASSING ALGEMENE VOORWAARDEN: BATTERIJ
Hierbij willen wij u graag informeren dat wij onze algemene voorwaarden updaten per 1 juli 2020. De grootste aanpassing die heeft plaatsgevonden is het beleid rond de lege batterijen bij levering. Vanaf 1 juli 2020 kunnen wij de lege batterijen helaas niet meer vergoeden en zien wij dit niet als defect bij de levering. Wij begrijpen dat dit soms frustrerend is of tot problemen leidt. De voornaamste reden hierachter is dat wij handelen in voorraad horloges en de marges en verkoopprijs die wij bieden moeten zeer competitief zijn voor iedereen. Door de batterijen tweemaal te controleren (standaard bij binnenkomst en een extra 2de maal bij verzending) zijn de kosten te hoog op dit moment en kunnen wij niet meer competitief zijn. Let op: wij controleren altijd de horloges bij binnenkomst in ons magazijn. Wij voeren een grondige controle uit op het functioneren en de batterij van elk horloge op het moment van aankomst. Echter gezien wij handelen in voorraad producten is de kans groot dat de batterij bijna leeg is of leeg loopt terwijl deze bij ons op voorraad ligt. Om hoeveel gevallen gaat het precies? Dit is lastig te zeggen want de ene voorraad levering is beter dan de andere levering. Wij kunnen wel een realistische schatting maken, waarschijnlijk gaat het om ongeveer 3% tot 8% van de horloges die wij leveren. Wilt u toch dat wij de batterij voor u controleren voor het versturen? Al onze klanten zijn professionals en veel kunnen dan ook zelf een batterij vervangen. Bent u toch niet in staat om dit zelf te doen dan kunnen wij dit doen voor u. Wij vragen hier 1 euro per gecontroleerd horloge voor bij een normale bestelling. Ps Alle horloges van het dropship abonnement Advanced worden standaard gecontroleerd op het functioneren van de batterij voor verzending. Ongewijzigd beleid betreft een foute levering en de garantie: de aanpassing betreft de vergoeding van de batterijen heeft geen invloed op het beleid betreffende de foute levering en garantie. Stel dat het horloge niet werkt (en het probleem is niet de batterij) of wij leveren een verkeerd of beschadigd product, dan doen wij ons best om alsnog correct te leveren. Ook bieden wij nog steeds 1 jaar garantie op het technische gedeelte van de uurwerken. Wij hopen dat u begrip heeft voor onze keuze hierin. Wij willen graag een zo scherp mogelijke prijs bieden voor iedereen, vandaar deze wijziging wat tot scherpere prijzen leidt voor iedereen! NEEM CONTACT MET ONS OP VOOR MEER INFO |